ورود

آمار بازدید

0250425
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل بازدیدها
224
561
2339
5986
18620
22728
250425

پیش بینی امروز
360

7.55%
17.87%
40.92%
9.10%
4.37%
0.16%
Online (15 minutes ago):5
5 guests
no members

Your IP:35.175.172.94

زبان سی

جزوه مبانی کامپیوتر و برنامه سازی


بنام خدا

 

نسخه شماره 2.5 از جزوه درس "مبانی کامپیوتر و برنامه سازی" آماده بوده و از طريق لينكی که در ادامه مطلب آمده است می توانید دانلود نمایید.

 

توجه:

قبل از دانلود کردن جزوه این نکته را یاد آور می شوم که این جزوه مربوط به چندین ترم قبلی می باشد، در این جزوه در بحث برنامه نویسی زبان برنامه نویسی C توضیح داده شده است. با توجه به اینکه برای این درس زبان برنامه نویسی از C به #C تغییر یافته است لذا این جزوه برای تدریس کلاسی قرار داده نشده و به منظور بالا بردن اطلاعات برنامه نویسی شما دانشجویان عزیز می باشد.

این جزوه از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول مربوط به الگوریتم و فلوچارت می باشد و بخش دوم مربوط به زبان برنامه نویسی C می باشد برای تهیه مطالب بخش دوم از کتاب "برنامه نویسی به زبان C" تالیف عین الله جعفرنژاد قمی استفاده شده است.

یشگفتار

 ما تلاش كرده ايم در این جزوه تمام سرفصلهای درس پوشش داده و مطالب مفيدي را در اختيار شما قرار دهيم تا شما با خواندن آن كلياتي را از درس بدست آوريد. در مورد این جزوه یادآوری این نکته مهم، ضروری است که  این جزوه جهت کمک به دانشجویان در کاهش یادداشت برداری، ترسیم شکلها،  مثالها در هنگام تدریس بوده است. بنابر این در کنار این جزوه، هر دانشجو مطابق با ذوق و سلیقه خود، جزوه ای دست نویس خواهد داشت که حاوی یادداشت ها به منظور تکمیل و تفهیم این جزوه است. این جزوه، ادعای جایگزینی مراجع اصلی این درس را ندارد بلکه تنها خلاصه ای از مطالب مهم از مراجع درس است. در گردآوری این جزوه از کتاب معرفی شده در بالا استفاده شده است.

 

 در اینجا لازم است از تلاش تمام دانشجویانی که اینجانب را در تدوین این جزوه یاری نموده اند کمال تشکر را داشته باشم.  همچنین یاد آور می شوم که در اين جزوه احتمال اشتباه وجود دارد، به این جهت در مطالعه مطالب جزوه دقت کافی را داشته باشید.

 

از دانشجويان عزيز تقاضا مي‌شود در مطالعه مطالب آن دقت كافي را داشته باشند و وجود هرگونه ايراد ، و همچنین نظرات و پیشنهادات خود  را یا از طریق وب سایت اینجانب یا به آدرس پست الكترونيكي اينجانب اطلاع دهید.

 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  

 


 

لینک مربوطه برای دانلود جزوه:

 How to programming with C 2.5.pdf

 


 

باتشكر

  علی چوداري خسروشاهي

 


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید